Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
oto m├│j mail:voyanet@wp.pl

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna » [FFA]NiebieskieKuraki@komputersat.pl Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
oto m├│j mail:voyanet@wp.pl
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

Post oto m├│j mail:voyanet@wp.pl
bylam mega zadowolna, chcialam sie umowic po raz kolejny, a tu niespodzianka...
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťl─Ö, ze nie po to inwestowali tyle w porodowki, ┼╝eby potem tylko same cesarki przeprowadza─ç a ma┼éo nie w┼éo┼╝yli...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałam robiony ten zabieg w jeden z warszawskich klinik Amaya. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz zostala mi 30 cm blizna jest dosyc szeroka ok 5 mm.
Dziewczyna w polsce jest i zalezy mi na niej ,bo prowadzimy juz prawie 3 lata zwiazek na odleglosc -a nie jest to za dobre . heh- nie wiedzia┼éam ze tyle nas jest na swiecie-naznaczonych musicie si─Ö dobrze maskowa─ç albo sprytnie ubierac - no niestety nie ka┼╝d─ů natura obdarzy┼éa g┼éadkim cia┼ékiem- ja juz troche sie przyzwyczai┼éam cho─ç czasem s─ů takie dni ┼╝e idzie sie pochlasta─ç.narazie jeszcze nie jest tak ciep┼éo zeby sie ods┼éania─ç, boj─Ö sie co to bedzie za 2-3 miechy:/ yhh... Krokiety s─ů rewelacyjne. bior─ů za wycen─Ö mieszkania 300 z┼é +VAT... igM - dodatni , niestety wartosci nie podano. [link widoczny dla zalogowanych]
Majaaaaaaaaaaa menagerem hehehehehehheheheh naprawd─Ö ┼╝a┼éosne ┼╝eby w ten spos├│b pr├│bowa─ç ┼éapa─ç klient├│w, ale z tego co wiem to tylko na jeden raz, bo jak raz komu┼Ť spieprzycie w┼éosy (a ma┼éo kto jest zadowolony z wASZYCh us┼éug) to nikt ju┼╝ nie wr├│ci ........................ Mo┼╝e znacie kancelari─Ö prawno-kanoniczn─ů, kt├│ra pomaga w tych sprawach. Wciskasz ENTER Rower, bie┼╝nia, steper, si┼éowe + 15 min sauna. chyba klient (znajomy jego szef├│w) wygoni┼é go do szpitala Doda sama chcialabym wiedziec.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kolor khaki , butelkowa zieleń , purpura odpada , ognista pomarańcz..
[link widoczny dla zalogowanych]
Skończyłem kurs u nich i teraz pracuję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

minimalne problemy ze snem, ale ja zawsze trudno zasypialam. [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e jaka┼Ť dyskoteka te┼╝.
Trzeba ─çwiczy─ç i si─Ö rusza─ç! M├│j wyk┼éadowca opowiada┼é kiedy┼Ť o swoim znajomym, kt├│rego napadli i poder┼╝n─Öli mu gard┼éo, faceta odratowano, a on stosowa┼é w┼éa┼Ťnie codziennie ten masa┼╝, juz na drugi dzien po operacji - i blizna prawie niewidoczna. B─Öd─Ö bardzo wdzi─Öczna. Tym bardziej mi przykro, bo to naprawd─Ö prawdziwy, z krwi i serca ksi─ůdz. i si─Ö przyczarni┼éam [link widoczny dla zalogowanych]
Wybieram sie w przyszlym tygodniu do szkoly dowiedziec sie co i jak. prosze poradzcie jakis dobry lek na bezsennosc bo ja juz nie spie 7 dni i nie moge juz wytrzymac po porodzie w Sok├│┼éce od samego poczatku tej ci─ů┼╝y te┼╝ jestem zdecydowana na por├│d w prywatnej klinice i ┼╝adna si┼éa mnie od tego nie odwiedzie (poza przyziemnym brakiem miejsc). Czy mog┼éabym najpierw u┼╝y─ç fioletowej p┼éukanki, kt├│ra podobno usuwa t─ů okropn─ů ┼╝├│┼é─ç, a potem pofarbowa─ç w┼éoski na jaki┼Ť naturalny blond czy bardzo jasny br─ůz? 2gi dzie┼ä by┼é ju┼╝ lepszy.Ochota na s┼éodko┼Ťci odesz┼éa, zosta┼éa na bia┼ée pieczywo. POMOCY! Zamierzam i┼Ť─ç na studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomo┼Ťci i interesuj─ů mnie takie kwestie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to ja mam w takim razie jak w burdelu, wszystko by┼éo na pocz─ůtku ceglane, nawet sufit, ale z czasem zacz─Ö┼éo przybywa─ç innych barw...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem kasie┼äka23 , zawsze do te┼Ťciowej zwracam si─Ö tak \mamo mojego m─Ö┼╝a\.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] To dotyczy w szczeg├│lno┼Ťci dostawc├│w.
oczywiscie ze warto na twoim miejscu nawet bym sie nie zastanawiala przeciez bez znajomosci jezyka ani rusz a jak bedziesz juz na miejscu zadko kiedy jest czas na intensywna nauke Ta Pani jest szczuplutka i wcale nie taka wysoka. Czy raczej oszpecajacy ? Ja dostalam polecenie aby brac przez 7 dni 1/4 tabletki, przez nastepne 2 tygodnie 1/2 tabletki, a potem po całej, ale tylko wieczorem przd spaniem. m PRZYSPIESZONE BICIE SERCA OD ILOŚCI SPOŻYTEGO CHOLESTEROLU a na dodatek schudłam niewiele. [link widoczny dla zalogowanych]
Ba┼éam ba┼éam, ale musia┼éam Niee no czekam az teraz uro┼Ťnie mniej wiecej za polowe i bede szla do kosmetyczki na klamry bo wiem ze po jakims czasie znowu zacznie wrastac Pozdrawiam i lece na rower Jestem wielk─ů fank─ů i naprawd─Ö polecam! za pierwszym razem morze ci wyj┼Ť─ç ale za drugim ju┼╝ b─Ödziesz pi─Ökn─ů blondyn─ů pami─Ötaj o odst─Öpie ok 2 tyg. Podszywaczka jest osoba, ktora nawet poprawnie nie potrafila zablokowac mi nicka. Poprostu nirwana! mIKO┼éAJ kRAWCZYK
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia p┼éywajcie ja umiem ┼╝abk─ů, kajakiem itp...
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko, ┼╝e okres ju┼╝ pare dni mi si─Ö sp├│┼║nia, niby mam objawy jak przed @ ale nadal jej nie mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ten zarzut uwazalam za dziwny, bo po pierwsze nigdy tak nie twierdzilam, a po drugie - forumowiczki zarzucaly mi wlasnie to, ze BEZPODSTAWNIE MIESZAM GO DO PARTANINY PROF. [link widoczny dla zalogowanych] W normalnych okoliczno┼Ťciach wydalane s─ů z krwi do jelit z tak─ů sam─ů szybko┼Ťci─ů, z jak─ů powstaj─ů.
Czy to wym├│g? 216 ┬ž 2 K.k.) Jejku, chc─Ö dzi┼Ť zadzwoni┼╝ po pracy do s─ůdu zapyta─ç co z moj─ů skarg─ů i tak si─Ö boj─Ö jak nie wiem nie zdo┼éa┼éam dobrn─ů─ç do ko┼äca Nazbiera┼éam miske wi┼Ťni i wy┼éupywa┼éam pestki w ka┼╝dej wisnia by┼éa z robakami. [link widoczny dla zalogowanych]
, nie potafie Bardzo go kocham i t─Ösknieeeee. Otoz moj kochany byl w zakonie, czyli nie byl tak w pelni zawsze dyspozycyjny, jak ksieza diecezjalni. Nawet w telewizji pracuja ludzie Twojego wzrostu. Jak sie okazalo mam dosc sporego dorbiela na prawym jajniku jego wymiary to 4, ? 3. Co┼Ť mi si─Ö zdaje ┼╝e tu jaka┼Ť niespokojna wymiana pogl─ůd├│w zaczyna si─Ö robi─ç... Juz mia┼éam rezygnowa─ç ale jakim┼Ť cudem doko┼äczy┼éam 3 seri─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Pi▒ 20:18, 04 Kwi 2014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna » [FFA]NiebieskieKuraki@komputersat.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin