Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Tak to jest na stale, ja mam rok

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna » [FFA]NiebieskieKuraki@komputersat.pl Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
Tak to jest na stale, ja mam rok
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

Post Tak to jest na stale, ja mam rok
Moja mama mia┼éa przyjecha─ç na miesi─ůc, ale okazuje si─Ö ┼╝e b─Ödzie tylko 2 tygodnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciezkie zwyrodnienie kregow szyjnych( doktor powiedzial,ze mam kregi szyjne jak 70letni dziadzius a jestem dopiero w polowie tego) poczujesz ze dosłownie rozpływa się w ustach.
[link widoczny dla zalogowanych]
migdały
Zawsze mi podpowie jakich szampon├│w kosmetyk├│w uzywa─ç.
Koło zamachowe w tym modelu ma 14kg - to dobrze czy źle?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fizycznie przeciwieństwa,ale psychicznie...identiko [link widoczny dla zalogowanych] Wiem jedno i wie to juz każdy kto pojechał na wyspę.
Wchodzi─ç w zwi─ůzek bez mi┼éo┼Ťci? [link widoczny dla zalogowanych] wizaz.pl...powinno byc ok. przez conajniej polo roku. Bo Ka┼Ťka z Micha┼éem zajm─ů si─Ö sob─ů, a podczas gdy oni b─Öd─ů ─çwierkac sobie nad uchem, to ja b─Öde siedzie─ç z Wojtkiem . Eurydyke [link widoczny dla zalogowanych]
Wiecie co... Jak jest ju┼╝ po wszystkim to pozostajemy w tej samej pozycji i zasypiamy.... Chyba dopiero teraz wszystko zaczyna do mnie dochodzi─ç! Odpisz jak co┼Ť wiedz na ten temat. w┼éa┼Ťnie zale┼╝a┼éo mi na nike butach.. powiedzcie co z tym wzrokiem przy prolaktynie, komus cos gin mowil? Szukam mobilizacji i wsparcia
[link widoczny dla zalogowanych]
zamiast 1000 napisala 100.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ale widz─Ö, ┼╝e klinik ana Zamenhoffa ma totalne powodzenie
Kobiety w wiekszosci sa niskie, ale wiele wcale drobnych nie jest, poza tym oni caly czas cos jedza!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
aha.

Chyba nie bedzie osoby, ktorej by nie przeczyscilo po zrobieniu lewatywy, jesli do tego doda sie masaz brzucha czy zastosowanie pozycji z jogi ( tzw swieca ) to mozna dosc dlugi odcinek jelita grubego oczyscic.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcia┼éabym si─Ö dowiedzie─ç czy przyczyn─ů mo┼╝e by─ç podwy┼╝szona prolaktyna mimo,┼╝e mam owulacje??
zamiast notariusza za granica papiery potwierdza polska ambasada- tam ojciec musi zalatwic swistek zgody na wydanie paszportu.
Santana pisa┼éa, ze boli j─ů g┼éowa i posz┼éa spa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja narazie tylko pytam ,wiem,┼╝e to mo┼╝e g┼éupio wygl─ůda─ç-pokoj w 1 kolorze,ale widze,┼╝e nie macie ciekawych uwag... [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
mieszkam w canada od6 lat ciesze sie ze zniesli wizy ale jestem wiecej niz pewna ze za to wstwia cos innego bedzie wiecej kontroli kto wie moze i lapanek dlatego ze wciza wiele osob zostaje w canada po wygasnieciu wizy w przyrodzie nic nie ginie a szczegolnie tutaj.iillililii chcesz przyleciec tutaj zbadaj dobrze grunt musisz miec troche kasy miejsce zeby sie zatrzymac pamietaj ze urzenik na lotnisku ma pelne prawo cie o to zapytac ile masz kasy gdzie sie zatrzymac np bedzie chcial numer tel osoby u ktorej sie zatrzymasz i jesli mu sie cos nie spodoba to moze cie cofnac zpowrotem do samolotu i te kontrole na pewno beda drobiazgowe jak powiedzialam wczesniej w przyrodzie nic nie ginie mysle ze juz niedlugo uslyszymy o polakach cofnietych zpowrotem do samolotu IIG- 197 dodatnie IGM- 0,28 ujemne. Witam wszystkich mam bardzo łatwa naprawde skuteczna metode na wrastajacy paznokieć gdyz dizkei tej metodize ktora polecil mi lekarz nie musieli mi wycinac po raz drugi hirurgicznie paznokcia a wiec wystarczy moczyc 2 razy dziennie nogi w cieplej wodzie z dodatkiem szarego mydła np.biały jeleń ktory mzona kupic w prawie kazdym sklepie trzeba zluszczyc troche mydla do miski i pomoczyc okolo 20minut naprawde działa choc wiem ze trudno uwierzyc przekonajcie sie same!!! dzieki dziewczynki odstawie na dzis mozesz zamrozic i zuzyc w przyszlosci [link widoczny dla zalogowanych]
swietnie podszkolenie jezyka (uwazam, ze to najlepszy sposob!), poznanie nowej kultury i obyczajowosci (no i kuchni) danego kraju poprzez mieszkanie z cudzoziemska rodzina, poznanie fajnych ludzi (w szkole i na imprezach). Zawidzka i M. Moje znajome raczej polecaj─ů ten zak┼éad. Czy kto┼Ť b─Ödzie mnie dopingowa┼é? Wizyta kosztuje ok 50 z┼é. ile godzin w ci─ůgu dnia? Umow─Ö wraz z regulaminem daje do podpisu Komitentowi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
S─ů nimi:
Nie chora chec na jedzenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziekuje za pomoc moze ktos jeszcze ma jakies doswiadczenia zwiazane ze slubem w ambasadzie

Marginess...
[link widoczny dla zalogowanych]
r├│wnie┼╝ spore ilo┼Ťci arbuza ( s┼éodki, ma┼éo kalorii).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej, Czytałam wasze wpisy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz obawiam si─Ö troch─Ö,┼╝e m├│j kolor mo┼╝e nie wr├│ci─ç.Co o tym s─ůdzicie? [link widoczny dla zalogowanych] Z ta rybka to poczekaj jeszcze, a juz jak smazona na glebokim tluszczu to nie wczesniej bedziesz mogl zjesc niz 19-20 lipca (liczac, ze wytrzymasz 10 dni glodowki) Taka ryba smazona to za duzo wlasciwosci dla organizmu nie ma, takze jedz ja raczej rzadko.
Fresh Spray Nivea; od 5-6... Dzi┼Ť rano zrobi┼éam test, na kt├│rym pokaza┼éy mi si─Ö dwie kreski, brzuch pobolewa mnie od wczoraj tak jakbym mia┼éa dosta─ç @ innych objaw├│w nie stwierdzam. hmmmm czytam i mi sie w┼éos je┼╝y na g┼éowie, wlasnie rozpocz─ů┼éem szkolenie, wielka prosba o kontakt os├│b z okolic szczecina [link widoczny dla zalogowanych] ajent├│w obecnych lub by┼éych plissssssss baby a nie macie co robi─ç tylko stekac a tam to kicha a tam to drogo a tam beznadziejnie ka┼╝da by chcia┼éa jak gwiazda wygl─ůda─ç tylko p┼é├│tno w kapsie hahahahahahahaha [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e zrobic trwa┼éa prostujaca co ? Zaden problem, wysl─Ö. U mnie lipa znowu. tu mo┼╝na zobaczyc jak sie robi manicure hybrydowy [link widoczny dla zalogowanych] hej mam 36 lat, m─ů┼╝ wyprowadzi┼é tydzie┼ä temu z powod├│w dla mnie nie zrozumia┼éych, ale oczywi┼Ťcie ja wiem ┼╝e na pewno chodzi o inn─ů kobiet─Ö, nie by┼éo k┼é├│tni, p┼éaczu, ale jest mi tak ci─Ö┼╝ko, ┼╝e nie wiem co ze sob─ů zrobi─ç, mamy 10 letniego syna. Dieta + cwiczenia i efekty sa ale nie dajcie sie nabrac ze ta maszyna pomaga, naprawde wiem cos o tym Nie znam jej jaka jest z charakteru
[link widoczny dla zalogowanych]
Kasie┼äka23 pyta┼éa┼Ť mie o te tabletki na cellulit.
ja ju┼╝ nie zmieni─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakie┼Ť mi┼ée do┼Ťwiadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo┼╝e, dziewczyno ile ty masz lat...??
[link widoczny dla zalogowanych]
za 70 zeta to sama se zr├│b Plizzz....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma kto┼Ť mo┼╝e The Ultimate Dance Workout By Deanne Berry(areobik)??
[link widoczny dla zalogowanych]

Z tego co widze to dobrzy spcjali┼Ťci s─ů w Poznaniu klinika im W Degi,Warszawa przy ul Lindleya,takze slysza┼éam o klinice we Wroclawiu... [link widoczny dla zalogowanych] przecie┼╝ ludzie na blogach pisz─ů ┼╝e b├│l nie daje im zasn─ů─ç.
Sam mnie prosil zebym przyjechala ze swoja rodzina albo przynajmniej z bratem, bo boi sie ze bede podrozowac sama. Dzis moj drugi dzien i najgorszy chyba :/ to, ze masz 52 cm w udzie to o niczym nie swiadczy, zupelnie o niczym. haem, z Anglikami : Wyszedł rewelka. [link widoczny dla zalogowanych]
i nic. Teraz to sie juz boje walnac ta dieta bo pewnie te 4 kg o ktore walcze od 4 mies wroca w 3 dni a i nie wiem co organizm zrobi z cukrem. Poniewa┼╝ znudzi┼éy mi s─Ö te pasemka i wyp┼éukiwa┼éy si─Ö strasznie do bardzo jasnych (a ja takich nie lubie) poprosi┼éam pani─ů o kolor czekoladowy braz na ca┼éych w┼éosach. gdybym nie wiedziala ze zglosila sie tam osoba z faktycznym problemem moze by mnie to tak nie uderzylo, ale nie wierze ze nie bylo osob dla ktorych bylaby to rzeczywista metamorfoza. wyczyta┼éam gdzie┼Ť, ┼╝e taka kuracja jest naprawd─Ö skuteczna No ok,wiec akupresura i srebro nanokoloidalne ja tez wyjezdzam tyle ze przez biuro i jeszcze niewiem gdzie wyladuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tobie , to by sie troche mozgu przydało nie na głowie tylko w....


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Žro 6:25, 09 Kwi 2014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna » [FFA]NiebieskieKuraki@komputersat.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin