Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
to mamy podobny problem,ja te┼╝ nie mam pojecia gdzie pozna─

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna » [FFA]NiebieskieKuraki@komputersat.pl Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
to mamy podobny problem,ja te┼╝ nie mam pojecia gdzie pozna─
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

Post to mamy podobny problem,ja te┼╝ nie mam pojecia gdzie pozna─
Witam Mam ten sam problem od ponad trzech lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Praktycznie dieta Atkinsa oznacza wyeliminowanie - przynajmniej na pocz─ůtku - takich przysmak├│w jak owoce, pieczywo, potrawy m─ůczne, makarony czy warzywa zawieraj─ůce skrobi─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam nadziej─Ö ┼╝e to poskutkuje. [link widoczny dla zalogowanych] Tel.
Niedawno bylo na delegacji w Bresci i zaoferowano mi prace. Ka┼╝dy z nas jest inny i ka┼╝dy decyduje za siebie. i┼Ť─ç do rossmana i kupi─ç szampon koloryzuj─ůcy w odcieniu zbli┼╝onym do naturalnego ale w ch┼éodnej tonacji np. Im szybciej sie ruszamy tym szybciej dojdziemy, wiec czasami wypada zwolnic i dac temu wszystkiem i wszystkim odpoczac ( chodzi rowniez o sasiadow ktorzy sciszaja telewizor i podsluch*ja a pozniej przez dwa dni nie odpowiadaja dzien dobry ) Czeste zmiany pozycji powoduja, ze sa chwile przerwy, ktore wplywaja pozniej na przedluzenie stosunku. Ja te┼╝ mam kr─Öcone w┼éoski...cz─Östo jestem z nich dumna...kiedy id─Ö wszyscy si─Ö za mna ogladaj─ů,ale mnie moje loczki wkurzaj─ů...nie mog─Ö zrobi─ç sobie ┼╝adnej fajnej fryzurki bo s─ů zbyt g─Öste cho─ç mia┼éam je wycieniowane z obj─Öto┼Ťci,chcia┼éabym sobie zci─ů─ç loczki i zrobi─ç jak─ů┼Ť grzyweczke...jesli macie jakies pomys┼éy,piszcie!!!Kiedy je prostuje,nic to nie daje bo po kilku minutach znowu sie kr─Öc─ů i wystarczy ma┼éa m┼╝awka ┼╝eby si─Ö spowrotem skr─Öci┼é POMOCY!!!zapodajcie jakie┼Ť stronki z fryzurkami do w┼éos├│w kr─Öconych!!A i polecam szampon NIVEA do fal i lok├│w+dyfuzor,super sprawa!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Wyszedl z domu, zabral rzeczy i pojechal, mamy trzech synow, najmlodszy ma 14mcy a najstarszy 13 lat i 13 lat jestesmy malzenstwem. to jak to m├│wi Marianna do za┼Ť... Zauwa┼╝y┼éam te┼╝ ze schud┼éam ze 3 kg nawet nie wiem kiedy. hej a gdzie mieszkasz? Czyli to jest problem obojga p┼éci, a szczeg├│lnie urasta do rangi ogromnegej trudno┼Ťci, im cz┼éowiek jest starszy. ja chorowa┼éam w ci─ůzy bra┼éam revamecyn─Ö i po porodzie okaza┼éo sie ze m├│j synek jest zdrowy ale.....podobno choroba ta ujawnia sie nawet po kilku latach dlatego ci─ůgle jestem pod opiek─ů poradni....dla zmartwionych mam moge poda─ç nr do ┼Ťwietnej doktor z Centrum Zdrowia dZIECKA w Wa-wie...kobieta podczas rozmowy przeanalizowa┼éa moje wyniki i wyniki ma┼éego..i odradzi┼éa hospitalizacje....┼Ťwietny leka┼╝ zajmyj─ůcy sie tylko wrodzon─ů toxo Czyli nie musi si─Ö to ci─ůgn─ů─ç 4-5 lat, moze si─Ö sko┼äczy─ç na dw├│ch.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no dobra pomylilam si─Ö ale tylko co do wieku
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro byle do wiosny Prosze o pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jesli ktos tam juz jest to niech napisze, jak tam sie zyje, bo wiem ze drogo, jak z praca dla Polakow? [link widoczny dla zalogowanych] Nie czekajcie!!!
Ja sama mam 183cm a buty w rozmiarze 42,5-44, wi─Öc jest pewien problem, nawet spory w kupowaniu. Wcale si─Ö nie wy┼Ťmiej─Ö, to mo┼╝e by─ç spos├│b. No dzieki za podpowied┼║. Nie musz─Ö ci niczego wmawia─ç bo szkoda s┼é├│w. Witam, gdzie w ┼üodzi mo┼╝na wyrobi─ç, podstemplowa─ç ksi─ů┼╝eczk─Ö zdrowia? [link widoczny dla zalogowanych]
A jak si─Ö czujesz? wlozylam palec do pochwy poruszlam nim tak jak kazaly ale nic nie poczulam nawet bolu. Po prostu najlepiej zapomniec o w─Öglowodanach prostych I buty kupuj─Ö tylko w Deichmanie bo tam maj─ů wyb├│r. dziewczyny jutro napisze jak mi poszlo! Poniewa┼╝ obecnie chodz─Ö do Sebastiana z Vici, kolor Super nie ukrywam, fryzura r├│wnie┼╝ ┼Ťwietna .. wpadek????????????????????????????????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
ciagnol mnie za samochodem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A jak nie spalimy to ... [link widoczny dla zalogowanych] Zrobiłam sie na czarno tylko dla tego topiku,bo jest znakomity
Cze┼Ť─ç. aby mu si─Ö koszty wyszkolenia zwroci┼éy nom wlasnie sa normlane bo to pierwszy model jeansow na swiecie ma ponad 120 lat - i dlatego pytam czy kobiety doceniaja klasyke czy tylko patrza na bajerki nowosci itd uid=10158669 upsss sorki za bledy [link widoczny dla zalogowanych]
ale .. ja zdecydowalam sie na kosmetyczke, sama moglabym sie pomalowac, ale to na pewno nie bedzie to samo. JESTEM JESTEM!! Czemu akurat mieliby sciagac kogos z Polski? tak tak. Oczywi┼Ťcie powr├│t do domu w klapkach gumowych i szlafroku to ju┼╝ taki standarcik, ja te┼╝ tak wraca┼éam dobrze, ┼╝e ┼éba nie zapomnia┼é jak po mnie przyje┼╝d┼╝a┼é. W zesz┼éym roku walczy┼éam z bakteri─ů lecze si─Ö do tej pory bior─ůc Flumycon.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja sie bardzo namęczyłam z wyleczeniem mojej nadżerki, przerobiłam juz i państwowych i prywatnuch ginekologów, i trafiłam na wspaniałego ginekologa-facet, nazywa sie dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Wszystkie kobitki staraj─ůce si─Ö o dzidzie ale ty sylwia ewidentnie zle podchodzisz do sprawy, to powinno dawa─ç przyjemno┼Ť─ç tak jak wybrane studia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1500 kcal dziennie w kilku posilkach to niezalenie jaki bedzie uklad weglowodanow/tluszczu jesli bedzie ujemny bilans energetyczny schudniemy. [link widoczny dla zalogowanych] To zaleta,naprawde bo metoda:
seks powinien trwac PRZYNAJMNIEJ tak d┼éugo, aby kobieta prze┼╝y┼éa orgazm. Mo┼╝e to jaki┼Ť wyb├│r? pozdrawiamwww.zdrowe-stopy.com My┼Ťl─Ö, ┼╝e najlepiej kierowa─ç si─Ö zdrowym rozs─ůdkiem, nie da─ç sobie robi─ç wody z m├│zgu i cieszy─ç si─Ö z tego, ┼╝e nareszcie pojawi┼é si─Ö taki cud, jak LIDA. Kiedys pisa┼éam o swoim powiekszeniu ust, a teraz czytam, ┼╝e to rzekomo ja jestem niezadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
Zestreswalam sie tym czekaniem tak,ze na sali opercyjnej dostalam nerwowej trzesiawki i lekarz do mnie mowi-niech sie pani tak nie trzesie bo pania krzywo prztne,a ja przerazona ,ale panie doktorze cos mi reka po tym znieczuleniu zdretwiala....a on na to...to niech sie pani tak nie trzesie bo sie pas od cisnieniomierza zaciska i krew nie doplywa. pozdrawiam Witajcie...!! wiecej wiary w siebie Dasz rade bo juz i tak duzo osi─ůgne┼éa┼Ť ... go┼Ť─ç nie wydaj─Ö mi si─Ö ┼╝eby wypicie gazowanego mia┼éo jaki┼Ť wp┼éyw. Groszek...odezwij sie w koncu! Koszt karty startowej to 10euro, wiec moze tak?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Pi▒ 17:33, 04 Kwi 2014 Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

Post wszystko fajnie tylko chodzić na kurs rok czy nawet pół t
eg oczyszczania organizmu wg wskazań Tombaka..?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wa┼╝─Ö 106,2, mam 169 kg i chc─Ö trwale zmieni─ç swoje nawyki ┼╝ywieniowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie kochani! [link widoczny dla zalogowanych] Ja bym Ci zaleci┼éa p├│j┼Ťcie do sauny.
Co tam we Wroc┼éawiu s┼éycha─ç? A teraz pytanie do wszystkich tych kt├│rym zdjeli juz aparacik jak radzicie sobie z bliznami ? Przez 30 dni, te pieni─ůdze b─Öd─ů wys┼éane przez kilka tysi─Öcy ludzi tak jak Ty to zrobi┼ée┼Ť! Ja zapragn─Ö┼éam mie─ç czarne w┼éoski przy czym moje naturalne to kasztanowy br─ůz (mi┼éo je wspominam ) Po pofarbowaniu rozpacza┼éam p├│┼é dnia, a ┼╝e jestem raptus na drugi dzie┼ä kupi┼éam platyn─Ö Londy (na czarno malowa┼éam cholerstwem Palette x// wchodze i patrze...a tu co?kolejny robaczek sie na swiat cisnie...zuzu gratuluje ci sredecznie...widze ze gonisz mnie..oj gonisz...heh....no widzicie dziewczyny jak to napawa nadzieja....g┼éowy do gory!!!!ja dzi┼Ť po wizycie moj maluszek ma 3 cm,tj 10 tydzien skonczony,fika┼é tak pieknie dzi┼Ť na usg...ze az lekarz sie ze mn─ů smia┼é....ma┼éy albo ma┼éa akrobatka nam rosnie....zuzu...trzymam kciuki za wizyte....daj zna─ç jak tam po...czekamy wszystkie na wiesci.pozdrawiam i dalej trzymam kciuki za reszte przysz┼éych bromkowych mam. [link widoczny dla zalogowanych]
Optymalny przebieg takiego aktu p┼éciowego powinien wygl─ůda─ç tak, ┼╝e gdy jeden m─Ö┼╝czyzna osi─ůgnie sw├│j orgazm, ust─Öpuje pola drugiemu i czeka na swoje zregenerowanie. R├│bcie jak chcecie-┼╝ycz─Ö powodzenia Ko┼Ťciuszki, tam jest tez jakie┼Ť perukarstwo czy co┼Ť, zawsze tamt─Ödy przeje┼╝d┼╝am i wydaje mi sie tam fajnie :> 3. Kolejna noc przy zapalonym ┼Ťwietle. Wzajemnie. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼╝eli chodzi o list─Ö zabieg├│w, to chyba nie ma takiego zabiegu, kt├│rego tu si─Ö nie wykonuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprawa jest prosta: Hej Santana
[link widoczny dla zalogowanych]
No mo┼╝e mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero rado┼Ťci ┼╝ycia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna rado┼Ť─ç, zero sztuczno┼Ťci...a przedwczoraj jad┼éam przepyszn─ů jagni─Öcink─Ö, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z Zakopanem [link widoczny dla zalogowanych] Dzieki yvetti - pewnie masz racje .
oj jak piszecie, ┼╝e piaskowa─ç z─Öby powinny osoby, kt├│re du┼╝o pal─ů i pij─ů kaw─Ö to co┼Ť dla mnie. Macie jaki┼Ť spos├│b na pozbycie si─Ö zapachu czosnku po jego zjedzeniu? Powiem Ci, ┼╝e ja du┼╝y b├│l potrafie wytrzyma─ç - ale niestety tego nie d┼║wign─Ö┼éam i nie oby┼éo si─Ö bez po┼éykania specyfik├│w. I bede tu stale zaglada─ç/ ┼╝eby mnie dopingowa┼éo do ─çwicze┼ä/ Jak d┼éugo trzeba czeka─ç na efekty? Jak tego nie robi to leci... [link widoczny dla zalogowanych]
Mysle ze jesli chcialabys miec z nim zwiazek kiedys, to najpierw zacznijcie sie umawiac na randki. Wygra┼é ta┼╝ casting do \Ta┼äca Wampir├│w\ Romana Pola┼äskiego. Jak by┼éa parada r├│wno┼Ťci w Warszawie i by┼é pokazywany materia┼é w telewizji, to sporo ludzi z tej parady by┼éo gejami Ja 2 latka a zaczelam ?? Gruba mam pytanie, jak wygl─ůda sprawa z IG je┼Ťli chodzi o kurczaka i np. pozdrawiam serdecznie nie no pewnie sa sliczne ja tez chce zrobic tylko bardzo boje sie zastrzyku-juz samego znieczulenia,jestem strasznie wrazliwa na bol
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja jestem z nowego s─ůcza i nie wiem czy znajd─Ö tu fryzjera kt├│ry si─Ö podejmie tego zadania.
[link widoczny dla zalogowanych]
i nic! moze i ze wzrokiem co┼Ť lekarze zrobi─ů, przecie┼╝ medycyna idzie do przodu podobno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kicham ja ci drugi raz upsssssssss wszystko mokre,se mysle no ładnie osiurana mam do babki jechac. [link widoczny dla zalogowanych] Witam, farbuje włosy na czarno od prawie 5 lat, najpierw trwałymi farbami (teraz nie mam pojęcia po co..:/), od ok roku Pallette na 24 mycia.
Witam dziewczyny, u mnie dzis mija 7 dzien romansu z L. Nast─Öpnie w ko┼äcu odejdze, b─Ödzie ju┼╝ mia┼éa dzieci i marne szanse na nowe ┼╝ycie. - ┼éatwo co┼Ť wtopi─ç wszystkie Ale moze dlatego, ze kinomanka ze mnie.. przewa┼╝nie mam tak ┼╝e w┼éosy spod spodu s─ů w┼éa┼Ťnie pokr─Öcone i pozbijane w takie grupki a te z g├│ry cholernie puszyste i proste. [link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast jak to na straganie bedziesz muiala umiec sprzedac, obsluzyc klienta, byc moze poprosza cie o znizke. Teraz przysz┼éo mi do glowy, ze to on mogl mnie w nocy gryzc i stad te bombelki....!!!!!!!!!!!! --> mluwa - ja robie tez skretosklony, lezac na boku podnosze noge do gory, robie tez cwiczenia na posladki. Facet m├│j doradc─ů ? Na te wakacje wyjezdzam do usa i mam zamiar wziasc ze soba depilator i aparat cyfrowy a co za tym idzie i ladowarke do baterii. Wcale sie nie dziwie bo wszyscy z zapa┼éem oczekuj─ů ostatniego tomu, pewnie tez nie chce ┼╝eby jej nazwisko kojazono z tylko jedn─ů ksi─ůzk─ů...mo┼╝e napisze inna histori─Ö? te mi sie jeszcze podobaja co powiecie na te???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam skype
[link widoczny dla zalogowanych]
dj tonka - she knows you
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W─Öglowodany (cukry) ÔÇô hamuj─ů rozpad i nasilaj─ů gromadzenie t┼éuszcz├│w ÔÇô nale┼╝y d─ů┼╝y─ç do drastycznego ograniczenie ich udzia┼éu w diecie. [link widoczny dla zalogowanych] I mimo bdb higieny (naszej bo z facetami to r├│┼╝┼äie bywa...) mozemy sie tym zarazic
he he Musze Ci powiedziec,ze bardzo sie ciesze,ze nie jestem jedyna kobieta,ktorej Turek jeszcze nie obrosl wlosami Nawet zebow mi nie powybijal(chyba musze jeszcze troche poczekac) powiem szczerze, ┼╝e ja nie jestem wcale g┼éodna ale wsune zaraz ostatni─ů misk─Ö zupki ┼╝eby mnie czasem g┼éodzik p├│┼║nym wieczorkiem nie dopad┼é Pozdrawiam php?admin=1&sid=19c3de89bd76546c4e223b5f0f86e017 [link widoczny dla zalogowanych]
punktu nr 5. Mo┼╝esz zje┼Ť─ç 1 szklank─Ö ich dziennie, je┼Ťli porcja sur├│wki z warzyw sa┼éatkowych nie jest wi─Öksza ni┼╝ 2 szklanki Cze┼Ť dziewczyny, oczywi┼Ťcie ┼╝e zakladamy klub w zwi─ůzkach zawsze ra┼║niej, nowa napisz wi─Öcej o sobie. Bratowa twierdzi, ┼╝e to szatan na pokuszenie postawi┼é mi go na drodze... Ba┼╝ant ile sie stosuje herbate spalanie? Witam chce zaczac jakis sensowny i dobry kurs fryzjerski w przysz┼éym roku...czy ktos moze skonczyl kurs w placowce Gabriel w Kaliszu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Sob 13:45, 05 Kwi 2014 Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

Post wiem że to może trochę głupie pytanie, ale czy podczas g
Dieta powinna by─ç zr├│┼╝nicowana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Sadze nawet, ze za jej trud i wysilek w tym aby pomoc jak najbardziej bezbolesnie i w komfortowych warunkach powinna zyczyc sobie wiecej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gruba pomy┼Ťl ... [link widoczny dla zalogowanych] hejo ja mam 24 dc, ( .
Po d┼éugoletniej walce z bliznami po tr─ůdziku na twarzy metod─ů kwas├│w, neodermy i tym podobnych, dopiero w estime widz─Ö efekty. vanili---> a dok┼éadnie jeakie kremy wciera─ç i jakie balsamy?? Kochane, popiszcie do hoteli, jako back-office, to fajna praca w koncu, zawsze cos i no zawsze pieniazki, znalazlam wczoraj pare fajnyc stronek z ofertami pracy, jak chcecie to napisze. Oczywi┼Ťcie nadal si─Ö z tym borykam .. Chcia┼éabym i┼Ť─ç do fryzjera zrobi─ç odrosty. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie musisz si─Ö wi─Öc martwi─ç, bo by┼éa┼Ť ju┼╝ wcze┼Ťniej chora na t─Ö chorob─Ö, a najgro┼║niejsza jest infekcja pierwotna w ci─ů┼╝y. Ca┼ée 'wakacje' zlec─ů na zrzucaniu 8kg PAPAPA !!! Wtedy w─Öglowodany nie s─ů zamieniane w energi─Ö tylko od razu w t┼éuszcz. Takich klasycznych trampek nie mam, tylko takie... Witam. na prawd─Ö dzieki za pomoc!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wstyd mi tu przed wami,no ale m├│wi sie trudno, walczy sie dalej.
[link widoczny dla zalogowanych]
A tommy Hillfiger tak jak jest napisane...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cze┼Ť─ç dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych] Tak Kris ja juz jakos powoli wstaje z ┼é├│┼╝ka jeszcze sie boje stawa─ç na tej nodze tak jak wcze┼Ťniej, ale juz mniej boli i zapalenie mija tylko teraz mam jakie┼Ť uczulenie i lekarz twierdzi, ze to chyba juz na ten metal :/
To jest bardzo trudny temat. Jak wyjdziesz ze szpitala to ci napisze co robic by blizna by┼éa g┼éadka jak wyprasowana ┼╝elazkiem i nie by┼éo zrost├│w. - niekoniecznie, bo mie─ç odpowiedni─ů sylwetk─Ö to przecie┼╝ nic trudnego, ale najlepsza chyba jest ta wiedza - ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼╝e ma si─Ö to wszystko pod kontrol─ů - przynajmniej dla mnie. Drugi dzie┼ä Teraz wiem to wszystko ale nie moge cofnac czasu, Dobry Bog okazal mi milosierdzie i pomogl uporzadkowac zycie... [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie ta bezradno┼Ť─ç doprowadza ju┼╝ do depresji do powsta┼éej masy o konsystencji g─Östej ┼Ťmietany dodaj (je┼Ťli masz such─ů sk├│r─Ö) ┼éy┼╝k─Ö oleju z pestek winogron lub oliwy z oliwek; Jestem trenerk─ů w du┼╝ej firmie kosmetycznej (nie b─Öd─Ö tutaj podawa┼éa firmy aby nie by─ç pos─ůdzon─ů o kryptoreklam─Ö) Dla ucz─ůcych sie zawodu dziewczyn radz─Ö aby certyfikaty zrobi┼éy w powa┼╝nej licz─ůcej sie firmie -spotka┼éam kiedy┼Ť na Targach Kosmetycznych niby trenerk─Ö co nawet nie wiedzia┼éa jak jest zbudowany paznokie─ç, nie wsomn─Ö o technice - ┼╝enada. Do zrobi┼éam sobie dzisiaj jak praca? [link widoczny dla zalogowanych] KASIA, A ANI ┼üADNIEJ W FRYZURZE Z GRZYWK─ä, CHO─ć NIE LUBIE TEJ JEDNOLITEJ FRYZURY - MA J─ä KA┼╗DA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywi┼Ťcie o znieczuleniu nawet nie ma co marzy─ç, mimo ┼╝e pomaga i matce i dziecku, bo jak si─Ö czuje matka, tak i dziecko, prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]
napisz─Ö tylko (bo a┼╝ mi sie p┼éakac che jak pomysle ile sie napisa┼éam), ┼╝e czuj─Ö sie bardzo dobrze. pozdrawiam gor─ůco
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja rowniez mam siedzaca prace, wszedzie samochodem itp, ale na spacery chdze i na sale itd i dalej tyje. [link widoczny dla zalogowanych] Reguly nie ma, chociaz mozna stwierdzic, ze praca nie lezy tu na ulicy.
Ale nic wiecej.Nikt o tym nie pisal a przynajmniej ja nie znalazlam. albo zahaczylas o cos - o schody moze.. Rok temu , tak jak ten lekarz mi obieca┼é, pzys┼éal mi badania robioe przez lekarzy angielskich - badali oni ludzi regularnie poszcz─ůcych i tak potwierdzona wydzielanie przez organizm tej substancji zakwaszaj─ůcej ........ Hej Rewelka. [link widoczny dla zalogowanych]
Dodanie ich do diety przestawia od┼╝ywianie na tor spalania zewn─Ötrznego, co mo┼╝e spowodowa─ç szereg niedobor├│w pokarmowych wynikaj─ůcych z niewystarczaj─ůcego dowozu sk┼éadnik├│w pokarmowych w proponowanej diecie warzywno-owocowej. Ka┼╝dy ma swoje zdanie,swoje do┼Ťwiadczenia... aaa zapomnialam dodac ze moj licznik nie dziala wiec stad te pytanie. dzieki za to ,┼╝e w ogole zareagowa┼éy┼Ťcie, bo w moim otoczeniu s─ů same ┼Ťpiochy i patrz─ů na mnie jak na ufo kiedy m├│wi─Ö o moich problemach. Trzustka by nie wyrobi┼éa. samobojca, w kazdym badz razie cos pewnie jeszcze z tym bedzie. tofka - kt├│ry to tydzie┼ä?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

groch, kapusta, fasola, b├│b, napoje gazowane itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
No ... mam ten sam okropny problem ;(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczęłam oczyszczanie organizmu, ale... [link widoczny dla zalogowanych] Jak dalej będziesz taka wytrwała to nawet sie nie obejrzysz jak będzie 80
Jednak boje sie ryzykowac. Kolacji nie jem. pewnie to smieszne co napisze ale zastanawiam sie jak robia to indianie przeciez oni wogoile nie maja zarostu i to nidgy! Naprawd─Ö , walcz z b. A to fakt, ┼╝e jest naprawd─Ö dobry [link widoczny dla zalogowanych]
JEZUS MARIA JAK CZASAMI PATRZE NA SWOJE BLEDY TO NIE MAM POJECIA SKAD TO SIE BIERZE....SPROBUJ SIE PISZE i jeszcze raz podkre┼Ťlam,nie chodzi tu tylko o urode ,ale o to co┼Ť w twarzy,charyzme,tak jak pisa┼éam natkne┼éam si─Ö na 100 fotek z tymi pannami,a przy nieopisanej 101 zn├│w nie b─Öd─Ö wiedzie─ç o kogo chodzi zwiedza─ç, chodzi─ç po g├│rach, imprezki, koncerty, kino... Id─Ö si─Ö umy─ç na tyle branza fryzjerska rozwinela sie aby w salonach bylo mozna zrobic sobie dekoloryzacje.PODKRESLAM ze dekoloryzacja to sciagniecie kloru a nie rozjasnianie. B─Ödzie na nich moja bliska kole┼╝anka, taki ch┼éopak co si─Ö w niej buja i ona w nim te┼╝, czyli nied┼éugo b─Öd─ů ju┼╝ par─ů . Chyba ju┼╝ ktos na forum pisa┼é o pozycji ┼Ťwiecy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Sob 22:19, 05 Kwi 2014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.niebieskiekuraki.fora.pl Strona G│ˇwna » [FFA]NiebieskieKuraki@komputersat.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin